Prawa autorskie

2013/04/17

Potrzeby i zachowania informacyjne w biznesie, urzędach, na rynku pracy

 Aktualizacja 2017-02-24

  1. Bieniecka, Sabina (2013). Badanie zachowań informacyjnych. Warszawa: Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. http://zpwim.pl/images/publikacje/02_badanie%20zachowan.pdf 
  2. Buchner, Anna; Zaniewska, Katarzyna (2016). Katalog kompetencji cyfrowych małych firm. Warszawa: Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska. http://centrumcyfrowe.pl/wp-content/uploads/2016/03/IR-katalog-kompetencji.pdf 
  3. Buchner, Anna; Zaniewska, Katarzyna (2016). Katalog kompetencji cyfrowych małych firm. Raport z badań. Warszawa: Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska. http://centrumcyfrowe.pl/wp-content/uploads/2016/03/IR-raport-badawczy.pdf 
  4. Cisek, Sabina (2015). Pozyskiwanie informacji a potrzeby informacyjne organizacji (firmy)  
  5. Dąbrowska, Anna (2013). Przedsiębiorca w morzu informacji. Rola informacji w zarządzaniu zmianą gospodarczą. Rekomendacje i wnioski dla MCIG w świetle wyników badań. Warszawa: Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. http://zpwim.pl/images/publikacje/Przedsi%C4%99biorca_w_morzu_informacji.pdf
  6. Hrabiec-Hojda, Patrycja (2014). Potrzeby informacyjne przedsiębiorców
  7. Identyfikacja potrzeb informacyjnych małopolskich przedsiębiorstw w zakresie informacji warunkujących wzrost konkurencyjności i innowacyjności. Kraków 2009. http://www.fundusze20072013.malopolska.pl/pokl/documents/baza-badan/priorytetviii/identyfikacja-potrzeb-informacyjnych.pdf  
  8. Jabłońska, Danuta; Łobejko, Stanisław; Żołnierski, Aleksander (2013). Wykorzystanie formalnych i nieformalnych źródeł informacji przez mazowieckich przedsiębiorców. Warszawa: Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. http://zpwim.pl/images/publikacje/Wykorzystanie_formalnych.pdf
  9. Maik, Robert i in. (2010). Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw. Raport z badania. Warszawa: PARP. http://www.parp.gov.pl/files/74/81/380/7620.pdf
  10. Materska, Katarzyna (2007). Informacja w organizacjach społeczeństwa wiedzy. Warszawa: Wydawnictwo SBP, s. 70-77. 
  11. Materska, Katarzyna (2013). Jak szukać w oceanie informacji. Poradnik dla przedsiębiorców. Warszawa: Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. http://www.slideshare.net/kazikanhalt/jak-szuka-woceanieinformacji?related=1
  12. Przedsiębiorca w morzu informacji. Rola informacji w zarządzaniu zmianą gospodarczą. Raport końcowy. Warszawa 2013. http://zpwim.pl/images/publikacje/Przedsi%C4%99biorca_w_morzu_informacji._Raport_ko%C5%84cowy.pdf
  13. Rola instytucji publicznych w tworzeniu zintegrowanych ofert informacyjnych dla przedsiębiorców. Warszawa 2013. http://zpwim.pl/images/publikacje/05_Rola_instytucji.pdf

zob. też Katalog Kompetencji Cyfrowych Małych Firm oraz program Internetowe Rewolucje

1 komentarz: